ching!

hej hallå cameltoe! =D

Idag blev jag väckt kl 9 (!!) av en hög folk som sjöng falskt! Så nu har jag varit vaken i flera, flera timmar jämfört med vad jag brukar XD. Vanligtvis hade jag nog varit vaken i 1 timma elr 2 XD. Aja men lite omväxling kan väl va skönt ^^.
Presenterna va väl ok, hade ju inte önskat mej nå spec så de dög väl.

Robin kommer senare o ska megamysas =).
Men nu ska jag bara fixa håret sen ska jag o Emilia köpa öl o grejjer för att utnyttja åldern ;D
Jag ska dricka ur de fina, fina ölglaset jag fick av Raisasötekorven sen x>.

Aja de va väl typ de XD

Hare kanoniskorv =D

Poxxikoxx

Bättitätiifätti

Kommentarer
Postat av: Lisa

jadu, det undrar jag också >.< Saknar dej med en massa! Grattis på födelsedagen förkorven :DD

2009-03-21 @ 16:02:36
URL: http://pictureofmind.blogg.se/
Postat av: Raisa

hahahaha ja det måste du absolut! älski ha en supermega bäst dag <3

2009-03-21 @ 16:12:48
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback