Dagens köp, nästan en ny garderob!

Tjofräääs!

Nu har jag ganska precis kommit hem. Har bara vatt hemma och hunnit klippa prislappar typ ^^.
Gosh! Jag är dödstrött, känns som jag är utrotningshotad >_>.

Aja, de blev lite köpt iaf^^. Har dock aldrig i hela mitt liv köpt så lite underkläder in my life! =<.
Köpte heller inget från herravdelningen som jag brukar =<... Elr jo ETT par strumpor >_>.
Blev lite besviken på hela allt. Fast, efter denna trippen känns jag aningens mer kvinnlig, även om de inte blev så mkt undissar XD.
Blir dock pissed på att jag kunde köpt mera bara att vartenda jälla plagg jag hittade fanns i size fat bara! Allt över 40. Själv måste jag ha 34/36 och just dom stl va såklart cepe slut =<.
Fett kasst urval av undissar och strumpor också måste jag säga! =<. BIG BOOO till detta!!! =<<<

















Kalisifjongissar till Robin =) och annat random mys. Hittade en av mina favfilmer till billigt pris. Bäti goes round n' round of joy x3!!



Sen kom systra mi hem från Mallorca igår, Brun som ett as o hela kittet. Köpt loads of stuff. Faktiskt så fick jag en parfym av na =). Hade jag aldrig kunnat tro! Luktade inte mkt, men just tanken vatt god =)



Så nu har ni typ underhållning för hela kvällen och natten XD.

FUnderar på att sova sönder mej atm. Har inte sovit mkt varken inatt elr nått i bilen =(.
Ska också städa och rensa i min garderob så jag får plats med kläderna, har jag tur kanske jag hittar nått kul som jag råkat glömma bort ^^.

Ha de tottly åsm mina bönor!

Bätikorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback