MumsRobin, jäklabusstider osvosv

Tjofräääs!

Nu har jag kommit hem från Robinmums =>
Han blev typ sjuk igår (värre idag) och nu tror jag att jag blivit smittat jag också.
Så kanske att de bara blir vi som firar midsommar imorn, annars blirre nog bara ferre i stadn skulle jag tro.

Dessa dagar jag har vatt borta, har de inte hänt mer än vad det brukar. Mys osvosvosv.

När jag stod på busshpl idag gick det förbi en pappa med sina 3 små barn.
Haha en av barnen va lite söt XD
Pojken; Pappa, jag ska börja spela fotboll när jag blir stor.
Pojken; Du pappaa, när man är stor och spelar fotboll, måste man ha barn då?
Pappan; Vaaa?!
Pojken; När man är stor och spelar fotboll, måste man ha barn då?
Pappan; Haha, Nää, det är frivilligt om man vill ha det.

När jag kommer till stationen och ska precis hoppa på min andra buss, kommer min tykna jäkla busschaffis och är en böld i röven. Med en äcklig jävla attityd säger han att den bussen jag ska ta bara går vinter tid. Fan jag hatar folk som är tykna och äckliga! Han kunde sagt de trevligt. + att jag e cepe trött på att inte alla bussarna går med samma tider 24/7.
Helvete! Folk åker väll förfan lika mkt buss året runt! Hur komplicerat är de att följa samma schema 24/7.

Sen när jag satt och väntade läste jag lite Gomorra samtidigt som jag lyssnar på musik, råkar sedan somna bakom mina shades. Vaknar sedan av en snubbe som sitter jämte mej och börjar stöta på mej. ROFL!
Jag sitter och sover, helt skababi! Kan man inte få va ifred då!? Fasn inte första gången de händer >_<.
Tur att de e enkelt att bli av med dom =3.

Nä nu börjar jag bli sjuk, så nu ska jag vila mej lite tror jag +_+.

FREDzooorz!

Bätibanan(klapp,klapp) Bätibanan(klappklapp) bätibanan,bätibanan,bätibanan  (klappklapp) =>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback