Foto idag

Tjoflöjt!

Idag har vatt en chill dag, men lång. Den enda lektionen jag behövde anstränga mej på var på fotot, då jag o fluff va i studion för att han behövde ljussättningsbilder till redovisning. Men de va nå fel på kameran så bilderna blev böna =/.
Men jag hade inte allf för mkt energi att va framför kameran idag, så jag lekte retard och pervert, Som jag tydligen är ganska åsm på att va xd. Jaa, Lisa hade du vatt där hade du fått se mej dräggla igen XD. Känner att jag gör det pretty often atm. Men de e både kul och skönt o spela tard X).

Bilderna blev kassa, men dilligaf!

Åh just ja! Innan vi gick till studion träffade jag på Nea med hennes vackra o tottly Åsm tavla hon har målat.


Imon, imon, imooon ärre torsdag =333.
Kort,kort dag och massa mys med Robin =>. Kan knapp bli bättre =>.
Imon ska jag också baka min famous cocosknäcktäcke kladdkaka efter att folk har önskat den till knytkalaset vi ska ha i klassen på freda =>. MYS!

Nu ska jag letaefter roliga grejer att ha i mobilen eftersom jag har tröttnat på den. F.ö måste jag också lämna in min förbannade telefon på lagning Eftersom den e cepeböna =<. Jag har lix inte haft den så jätte länge =<.

Aja, böl, böl. Nu vet ni

Ha de greääät!

Bätikorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback