några bilder från studiofotograferingen

Heieieieieeeeeiiii (låter som en ambulans)!

Sitter o är en bönakorv!
Nothin to do =/. funderardunderar på att leta efter nå kul o göra. Men vad kan råkas finnas ^o)?!
Jag ska vänta med o se min loffiefilm tills Robin kommer hem på tisda =>. Jag som f.ö. längtar sönder still!!! Men imon ärre måndag o sen ärre tisdag o Robin kommer ganska tidigt på tisda så jag är en lycklig bönakorv för detta =>.
Tänker baskemej inte låta honom ens få lämna det rummet  jag är i på flera evigheters evigheter, elr hur tänkte jag nu? ^o)?
Jag tänkte att jag måste va i samma rum som na i flera evigheter, så tänkte jag! =>  Blir förvirrar av mejsjälv ibland, elr egentligen för det mesta. AJa böna! Jag lever iaf XD.

Lisabönan (www.pictrureofmind.blogg.se) Skickade pics till mej ganska precis från fotograferingen i studion som jag tjatat sönder mej på här i bloggen det senaste XD. Mer bilder kommer hoppningsvis latzor nån gång, när jag själv fått fler dvs XD







Lisa är kuuuung! Känner mej dock so ett fläskberg =( Och det e mitt fel! absolut inte ditt Lisa. Mitt fett, du är kung!
Men nu i sommar ska fläsk bli baconstrimla ist, hoppningsvis iaf XD. Svårto bli de när man tjockar sönder sig med Robindarl x> LOdL!

F.ö. sitter Lisa o jag nu o bästämmer att vi ska gå minst 40 000 steg på min stegräknare snart =>. heja oss, right =>!

Nu har jag la inge mer o skriva förutom att jag ska ringa Robin o hoppas på att jag kommer höra vad han säger =>.

Pussidull!

Bätikorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback