Snefylla, bullbak och picknick

Heeioooo!

Nu ska jag starx äta jordgubbar, sen blirre film och tjock skulle jag tro^^.

Robin åkte hem innan, efter att vi hade picknick vid sjön =). De va mysigt som vanligt, Lustigt väder bara. När solen är framme äre varmt o åsm, men nären går i moln blirre svin kallt och de börjar blåsa =(.



I lördas vare tänkt att vi skulle ha picknick, jag o Robin men vi låg i sängen nästan hela dagen. Sen bakade vi bullar den tiden vi inte låg i sängen typ ^^. Cepe goda blev dom I must say =). Blir galet glad och stolt över Robin att han lär sig och blir kunnig i köket =>.


Jag tror inte det finns nån finare än Robin faktiskt! =>


Fredan blev fackad, jag hade tatt massa alvedon och annan medicin för att jag vatt sjuk, drack inte så mkt men fick typ fet snefylla. Jag kände mej ensam och gick ifrån festen, skulle åka hem men kom 1 minut försent. Så jag satt där o väntade på nästa buss som gick 2 timmar senare. Kallt som fan vare och helt plötsligt kom Robin som letade efter mej. Sötsak är han =). Vi gick tillbaka till festen och och tog bussen hem latzor. Hände inte så mkt på festen, lamt som fan i början, sen efter min runaway vare mer liv. Fick en körsbörstomat kastad i tinningen, de blev många tomater kastade måste jag säga.

Aja nu ska jag försöka att göra nå vettigt, Imon blirre nog sola + storstädning i hela huset!

Fred!
Bätikorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback