WOW vilken kalas vecka!

Hallupp!
Galet länge sen nu, nästan en vecka!

Som jag nästan alltid brukar starta mina inlägg, så har Robin åkt hem.
Vi hade helgen hemma för oss själva. vilket vatt galet skönt =). Dock så failade maten 2 av 3 dagar =(. Elr inte total fail men i stort sätt. I lördas grillade vi och till de stekte/"friterade" vi pommes, men av nån anledning blev de bara skrutt av det. Ingen aning varför. Och idag beställde vi pizza och jälvklart vatt de fel på min pizzjävel som vanligt! Så jag ringde till dom, klagade och grejer, så nästa gång ska jag få gratis pizza (om dom nu kommer ihåg det >_<).

Hemma hos Robin däremot ska ni få höra!
Robin  satte sig vid datorn och skulle spela WOW, jag som är ganska van vid detta betéendet och vatt ganska trött på att han skulle sitta där i evigheter satte mej på na och tog över hans gubbe för att se vad som va så jäkla kul mét.
Hela allt slutade med att jag gjorde en egen gubbe, tyckte alltså de va jäkla roligt! Så inom en snar framtid ska jag nog själv köpa mej alla spelen o stuff ^^. Tror dock inte att jag hade varken fattat elr tyckt de va spec kul om inte Robin hade suttit med mej och varit min WOW-ordbok^^. 



Nått som e åsm är att de inte bara e jag som tyckere e kul att jag spelar, Robin sat själv att han tyckte de o blev nästan lite stolt =4. Fast sen kan han ju ha sagt det för att va den snällkorven han är ^^.


Dock tror jag att de har vatt nå fel med mej denna veckan. Robin och jag har typ bytt "egenskaper"(elr va fasn man ska kalla de.) De brukar va Robin som e trött om kvällarna/nätterna och jag pigg. Denna veckan tvärt om, jag har typ somnat så fort jag suttit still. Och vaknat tidigt som fasn bara för att de e så jäkla varmt i rummet =(. De har ju som ni såg nyss vatt jag som spelat wow o inte Robin. Fast de va iofs e dag då de va så^^. Fast han peppar att jag ska spela mer när jag åker till na om nårra dar =3.
Fast Robin har inte lyckats byta sin chill-och-lathet med det jag har (vad fasn man ska kalla det jag har för nått ^^)



aop! Imon blire nog storstädning i huset igen =<. Kanske delar upp de på månda-tisda denna veckan eftersom vädret är <3.

Fårse lite!

Ett kärleken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback