Gammal favorit bland folket

Domdidomdooom!

Sitter nu och korvar mej med min minsta lilla doggiedog, galet hur Bätatig hon har blivit. ÅSM =>.

Imon bli en lång dag, men inte spec jobbig skulle jag inte tro ^^.
Imon har Lisakorven promisat mej nya pics från studiofotningen senast =>. Hoppas, hoppas på att dom blev great =).

Innan idag tyckte Robin med utropstecken att jag skulle lägga ut mer pics på jaget, men har inga nya bilder. Men för att inte va en böna ger jag er och spec dej Robindarl en gammal bild. Den verkas också vara en favorit som jag har upplevt det bland folket^^.
Bilden är också tagen av Lisa (www.pictureofmind.blogg.se)



Hoppas starkt på att bilderna jag får imorn är ÅSMom! Hoppas med mej vettja! =>

Nu har jag verkligen inge o göra, så funderar på att natta min bäbis vovve och kanske försöka läsa mej igenom Gomorra ^^.

Btw, snart ärre torsda och jag längtar sönder! Mysa med Robidobin är det bästa som finns, yes idd =>.

Fred!

Bätikorv

Kommentarer
Postat av: Lisa

du får bilderna. Säg till mej vilka du vill ha redigerade så hjälper jag dej ;DD

2009-06-11 @ 17:07:26
URL: http://pictureofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback