Sitter och syr på verandan

Huula!

Nu har jag vatt hemma aningens stund, har ätat o vilat men nu har jag laddat med musik o grejjer för nu hade jag tänkt sy liten sväng =).







Vill ha lite nya grejjer och eftersom ekonomin är på botten får jag görat själv =/.
Borde egentligen plugga, men de orkar jag inte, har sån baskad huvudvärk som man får när de är åska i luften. Så nu har jag plockat upp symaskinen på verandan, har musiken bakom mej och bara väntar på åskan medans jag syr =).





Ska också sy kuddar till min orientaliska balkong jag ska throwa nån dag snart. Har även tänkt att jag ska bygga och måla en soffa/bänkgrej. Men får se hur de kommer gå med det ^^.

Yes, Yes. Men nu måste jag komma igång med mitt syande =).

Kärlek!

Bätiboll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback