Refresh på allt =>

domdidomdooom!

Jag sitter och fnissar lite, fick bilderna från studiofotningen av Lisa idag. Höll på o kolla igenom dom innan för att se vilka jag ville ha redigerade men somnade då. Så jag kollar nu. En del bilder e as roliga att titta på, andra kanske jag gömmer mej ifrån att se XD. Jag mena på vissa bilder skojar vi runt och jag snurrar titsen o hela fadderullan XD.

Jag tänker inte visa nårra sånna pics till er dock ^^. Tänker heller inte visa oredigerade pics, med tanke på att Lisa ska ha kvar sitt goda rykte x).

Men har jag tur blirre bilder utlagda imorn, har jag riktigt tur kanske jag t.o.m. får fräscha och fräsiga ändringar på hela bloggen. Men då måste jag va riktigt hygglo mot min skönaböna =). Ska nog bjuda hit na på lite fika nån dag, hoppas det uppskattas ^^.

Imon hade jag tänkt att tycka lite synd om mej själv för att jag är utan Robin och kommer va det i hundra år nästan =(.
Fast sen tänkte jag också prova på att ha afro x3. så ska pilla med det stora delar av dagen. Om jag lyckas få afro, ska ni nog få se bild påt, tihii. Busigt gott folk, busigt!

Nehäpp. Jag ska nog börja tycka synd om mej.......NU!

Floppiknoppen!

Bätikorv

Kommentarer
Postat av: Lisa

naww :D det uppskattas snygging ;DD

Sitter vid mammas dator nu, så kan inte redigera bilderna, men ikväll ska jag sätta mej och pilla med dina bilder, och din nya design ;)

2009-06-13 @ 14:48:17
URL: http://pictureofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback