Gekås imorn!

Hejsanhoppsan bönablogg!

Nu, bestämde sig papa att säga att han o jag ska till Gekås imorn. Kl är 23.55. Åsm! Bra där, nu ärre försent att få med Raisa =<.
Jag gillar inte detta! Vill va mer förberedd. Böööna!
Aja, men de blir iaf bara papi och jag. Hoppas jag får en jälla tur o att de finns massa snyggishhafen kläder. Men jag brukar va den männskan som inte har tur >_<.
Fast iofs har inga höga förväntningar påt. Tycker bara det ska bli skönt med sysselsättning^^. Får analböna när jag inte har ett skit o göra =S. + Att på Gekås går man mkt och hela tidn, vilket betyder att jag kommer få många steg på stegräknarn. Wohoo x3.

Ah, böna! Nu måste jag väll gå o sovenhafa mej eftersom vi ska åka kl.8.00 imon. SICK!

Fredekorv!

Bätiböna!

Kommentarer
Postat av: jennifer

fin blogg :)

2009-06-14 @ 16:43:06
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback