Awesome

Jag hade jäkla tur! =D

Imorn blirre farväl i nårra dagar till då I guess. Men de e i ett gott o mumsit syfte ^^.


f.ö. kollar jag på fete gamla avsnitt av Big Brother, elr kollar. De e ju mer fokus på datorn x).
Men fasn va kul de skulle va o uppleva nå sånt! Hade jag haft chansen skulle jag lätt taren o bara satsa allt på o ha så jäkla kul de bara går o ha.

Men shit! Jag kom precis på att jag glömt att fixa den dära "jackass"-helgen som jag har velat ha i evigheter. Bara göra stuff som e sjuka och äckliga med sickt kul folk! Nu ärre ju mestadels åsm väder så att man kan va ute. De lär ju bli kräkor o stuff, jag mena man ska ju inte va spec pryd under en sån helg X>.

Jag vill ha en sån helg och de ska va ganska snat baskemej!

Fresh farts!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback