OH holy häl(l)....sena!

I'm back folks!

Yes, jag har vatt borta i nårra dagar nu, men de gör mej riktigt glad i hågen (har för mej de finns ett uttryck som går så XD) att ni inte gjort desamma. Skitkul att folk tittar in, verkligen! =>

Som ni vet har jag vart hos min Robinböna sen i onsdas. Mest chill o böna. De har vatt åska och blixtrar o hela fadderallan alla dagar så vi har inte kunnat va ute mkt och hitta på nå. Dock njöt jag varje sekund av hela fadderallan eftersom av nån anledning är åska och blixtar mysiga =D. Läste på min Lisas blogg att hon o min Nea va med om massa blixtnedslag, på Neas balkong + ett träd. ÅSM! säger jag. Jag vill också va med om sånt >_<. Fast kanske inte nå nedslag i huset utan kanske mer på ett träd med ^^.

F.ö. har dagarna vart mysiga as usual=)
Sett nårra nya filmer, kan rekomendera Knowing! Bra som attans med fräsiga effekter, sen får ni bestämma vad ni tyckte om slutet. Jag vet vad jag tyckte men vill inte avslöja det till er som vill se =).



Vad har hänt mer ^o)....
Jo, hjälpte Robin byta hårfärg och så spelade vi ut hans päron i kubb =).

Hej,hej nu måste jag på en kisspause!

Fred!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback