fin fint.

Hejhallåp!

I tisdags blev det Robin men fick åka hem idag. Det kom släkt hem idag och ville träffs, vilket alltid är mysigt och det hände rinte spec ofta. Imon kommer ännu mera släkt som ska stanna tills söndag, så jag måste städa idag tror jag bestämt, annars hinns det nog inte.

Hos Robin hare bara vatt mys=). Vi har sett på massa filmer, bla. en as söt film. CJ7. Den är fin, rolig, fantasifull och sorglig. Trailern för denna film visar inte alls det fina med filmen, filmen är så mkt bättre än vad den verkar vara på trailern PUNKT. I trailern förklarar dom inte att dom är riktigt fattiga och pojkens pappa jobbar sönder sig för att hans son ska gå i en fin skola. Aja^^.


 

Jag ska iaf få träffa min kärlek snart igen, tufft att va utan na i nästan en vecka =/
+ Att han är den bästaste medicinen som finns!

Idag haa jag redan smällt i mej mat, kladdkaka+ grädde och en munk! OMG! Och det är flera timmar kvar på dygnet >_<.

Ha de fint!

Bätikorv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback