Gårdagens Maskerad!

Go morrn!

Jag har ganska nyligen kommit hem, blev en tidig vakning för min del idag.
Igår vatt de mysigt och min utklädnad blev till slut ganska bra. Lisa hjälpte mej locka håret (jaa, jag lockade det, inte min vanliga look då alltså ^^ ) då såg vi att det blev ganska 20-taligt så Linnéa hittade en perfa klänning och ett halsband så kändes det precis som 20-tal. Dock har jag iaf ingen bra bild på looken men har jag tur kanske Lisa fick en bra bild ^^.

Jag tog faktiskt ganska många bilder, de blidde även nårra videos X).


Nea skulle va Lilla My, söteböna!


Nea, Maja och Tinas rygg.






Mysigt toabus med Tinakorv.


Kärlek på bilden<3 Trillan och Bönan är finfina komplimenter elr vad de heter ^^.
"Man ska va självisk på ett osjälviskt sätt"<3


Maria is ze shizzle!


NOMNOM MAJS!


LMAO va skababi man ser ut, men kul hade vi=)
Trillan, Bätiböna, Majsboll!



Bus i Strandbjörket.





Majs är förjäkla kärlek på denna bilden ='D.



Nu orkar jag inte lägga ut mer bilder >_>.

De blev nårra videos också, fårse om nån läggs ut iaf^^.
Ska också försöka fjäska bilder från LISA x).

Nu ska jag färga håret +_+

Puuuess!

Bätikorv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback