Oshgosh!

Galet!

Jag är vaken och har redan hunnit duscha!
Jag mena tidigt!!

Fortfarande har jag inte kommit på vad jag ska klä ut mej till, dock har jag hittat nårra tråkiga alternativ.
Ska sitta och verkligen fundera nu medans det blir make up och hela fadderallan.


Här är f.ö. resultatet på en snabbis på stan med Nea i måndags.



Söta tycker jag x).
Om det hinns idag när vi trallar på stan ska jag leta efter mer stuff =D. Do love it! ;>

Ikväll får jag inte glömma att ta loads of pics! Jag brukar allri ta så mkt kort, brukar glömma så jag ger alltid kameran till nå annan X>. Men ikväll får vi se hure blir.
Mysig i huvvet ska jag iaf bli!

Nu ska jagsmörja bena!

PUss

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback