Mina 3 senaste cepe drömmar!

Fasn!

Nu har jag redan vaknat =(. Är still tröttmen kan inte somna om. Vaknade av en sån där cepe dröm. Jag har haft flera såna på sistone men jag kommer inte ihåg alla, pity. Igår hade jag en dröm som handlade om hur min familj förstörde jul. De va hemskt, spec när dom inte hade gjort nå julgodis. Då fick jag spelet!
De var mkt i den drömmen som va cepe och jag kommer ihåg att jag vart nära till tårar.

Hade en dröm hemma hos Robin också som jag kommer ihåg. Jag drömde att jag hittade en råttliknande sak, kan inte skilja på vad dom heter men de kunde varit en blandning av hamster och en råtta elr nå. Den va liten och söt iaf. Och mjuk kommer jag ihåg. För i drömmen skulle jag när jag hittade den leta fästingar, hittade inga men när jag pillade runt i den mjuka svarta saken började den somna. Jag smällte självklart och började bygga hus till den och matade den med gräs, jag gick också och kötpte nötter från naturgodis-lådorna ^^.  Den drömmen vart iaf söt och glad-framkallande.

Den drömmen jag hade inatt vatt också cepe. Det började med att jag och en kompis gick på stan, helt plötsligt hade han snott ett par kalsonger som han hade på sig, självklart började vi bli jagade av butiksbiträdet. Vi lyckades skaka av honom efter att han själv snott en cykel från en annan butik.
Vi sprang iaf, omvägar och på smått övergivna ställen som klädfabriker och affärer. Känner igen det stället men vet inte om jag vart där irl elr om de bara vart från en annan dröm ^o).
Anywayz, helt plötsligt kommer vi till min farmor och farfars gata (dom bor f.ö. hyfsat långt ifrån mej). Vi går till dom där dom som vanligt sitter och fikar. Vi berättar om hur vi kom hit och vi gick enare och visade dom. Helt plötsligt blir vi många pers och vi går in i en lagerbygnad. Där finns sjukt många saker man vill ha men först tänkte vi äta lite av fikagrejera som fanns. Helt plötsligt kommer det nårra slags spacefolk som egentligen är folk jag äcklas av och helt enkelt inte tycker om. De blir fight. Jag får en stålkastere på min fot och jag känner verkligen hur ont det gör. Området är inlindat i massa stängsel varav ett är el i. Självkkart hamnar jag där skadad och dan. Då kommer två äckliga jäklar, jag lyckas trycka in dom i elslängslet från att dom låg på mig. Elstängsel va inte kraftigt och dom blir bara kåta av de, som tur var i varandra! Jag krossar deras ballar men dom bryr sig inte spec mkt. Sen blir dom iaf skjutna i huvudet, från hakan av min homie. Han lägger vapnet på ett stängsel som jag tar, han går fram till de 3 överlevande space-gubbarna (Notera i hjärnan att de har ljusblå JL tröjor på sig). Min homie har gett upp, så har resten av mitt folk. Space-gubbarna står och sprutar in nå gift i halsarna på mitt folk. Jag tar vapnet och skjuter mot dom men de e ingen ammo i. Så jag börjar springa, hoppa upp på stängslet, springer och hoppar för att undvika skott på mej (glöm inte att jag är skadad). Jag hitttar iaf en sniper och skjuter 2 st, den 3:e frågar jag var motgiftet finns sen skjuter jag den med.
Det slutar med att vi sitter och avslutar vårat fika =).

Jäkla detaljerad dröm tycker jag ^^.

Bätikorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback