Dagens to do..

Mosh!

Nu har jag precis vaknat, så nu tänkte jag fuska och göra veckostädningen idag så jag kan åka till min Robin imorn =).
Så dagens schema ser istort sett ut såhär;
  • Diska                                                                     
  • Damma                                                                  
  • lång promenix                                                         
  • Dammsuga                                                             
  • Diska golven                                                           
  • Kanske mat, ska va nyttig idag bestämde jag ju igår.  

Jag tror inte jag kommer hinna med så mkt mera, blir nog automatiskt tjock framför tv:n också^^.

F.ö. Måste jag göra stan nån dag, har inte vart där på ett tag och jag måste köpa lite stuff, bla hårfärg.
Får kanske bli imon om jag hinner.

Aja, nu måste jag ta tag i mitts schema!

Ett kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback