va e de för dag idag ^o)?!?!

Hoooola!

Nu har jag precis ätit världens goaste pizza fo shizl =3. En hawaii utan skinka med pommes och kebabsås på! yum yum! de e sjukt underbart gott vill jag säga ;D ni måste prova =33

Haha XD de e typ de händelserikaste idag typ, för jag har sovit istort sätt hela dagen. Sjukt underbart att sova, men egentligen blir man ju bara tröttare och tröttare ju mer man sover ^o).

Aj! jag är propp mätt! =S jag ska nog ligga o jäsa till en film o godis snart ^^

Jag ska se till o göra nå intressant snart så ni får läsa om nå kul x3. egentlien skulle jag nog behöva plugga inför matteprov o shit, men de har man ju ingen ork till =(.

Äje, nu vet ni x)

Hare bäst!

Poox

Beata

Kommentarer
Postat av: Raisa

jäsa jäsa de gör jag nu, FATTAR DU HUR MKT JAG HAR FESIT IDAG! NÄSTAN SOM SENAPSGAS YUEEW!

<3

fishörnan, fnizz

2009-02-18 @ 22:05:28
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback