Springonad =>

Galet! Jag tog i så mkt i min springonadrunda (tog den x2) att de började flimmra iögonen så att jag knappt kunde se =( Nu har jag också fått en fet smäll av migrän =(. Så ikväll ska jag tycka synd om mej själv.

När jag väl gick ut och började gå, kom jag på mej själv att jag gick så jädra snabbt att jag nästan sprang. Jag va helt i mina egna tankar och jag blev så inifans peppad av dom. Jag gav allt när jag sprang, ah när jag gick med klart ^^. De va sjukt! Jag va så peppad att jag blev förbannad och de e bra för då blir jag jävligt motiverad =3. Jag tog min runda en gång extra för att jag just vatt så satans pepp. Ville ta en tredje runda men min kropp svek mej =/ Sjukt jobbigt när man e så pass pepp att  man inte vill sluta springa och så blir man sviken av sin egna jävla kropp!! Finns de ingen som vill byta med mej? elr iaf hjälpa mej att orka (A)...

Fack! de smärtar i hjärnan, och jag e så frikkin' pissed på att jag inte orkar mer. Imon får jag se hur jag mår, sånna fall ska jag baskemej ut o springonera mej again =3.

Imon måste jag nog kolla till min fritös, se om man kan rädda den från att dö, elr om de e för sent. Annars måste jag tvinga nån att köpa mej en ny ^^.
aja vi får se hur de går med allt, nu ska jag nog göra mej lite mat (har inte käkat sen min frulle)

poox

Beata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback