Nemen OJ!

Lupplupp i lådan =>

Så här dags brukar jag inte vara vaken på mina lediga dagar,men idag ställde jag klockan på 11 faktiskt =3. Vet egentligen inte vad jag tänkte när jag gjorde det >_< Kanske för att jag inte borde sova så mega länge och kanske försöka plugga lite inför matte provet (som jag f.ö. inte vet näre är =S) jag kommer faila =/. Men de e ju så faaans tråkigt särskilt när man inte fattar skitn!!!

Anywayz så har jag stora funderingar på att göra 1 elr kasnke 2 hål till i örat idag x3. Fårse om de blir av och var nånstans dom sätts ^^.   Bilder kommer väll senare om de väl blir av dvs x).

Nu blire nog iaf duschen =>


Pooox

Betäti

Kommentarer
Postat av: Micka

gillar din blogg design.

så söt :D

2009-02-19 @ 17:33:15
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback