fjöörrrt!

Halupp!

Idag har väll inte hänt så mkt, jag sov länge, tog en promenix på min vanliga runda. duschat o grejjat och nu sitter jag här ^^.
Som sagt, inte så mkt har hänt ^^.

Funderar på att laga mej nått gott idag o kanske hinner med en spelstund innan Robin arrive:ar^^.
frågan är vad man ska laga för nått ^o), gosh! de e svin svårt att komma på nått gott och därför brukar de bli att man till slut sitter o nafsar godis och blir helt enkelt utan nå krubb >_<
Jag tror jag måste införskaffa mej en kokbok med massa god mat!=> Jag ska bli skillad på att laga mat, annorlunda och råball mat helt enkelt! x)

Aje! ni får uppdateringar om hur donkenpaj försökningen funkar och smakar imon elr nått ^^

Pooox

Beata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback