Nu brinner det!

Jag har blekt färdigt mitt hår nu =S. Fittifan vad svårt detär att bleka en svart hårtuss som har färgats svart miljoner ggr >=C.

Jag roflar dock ganska stenhårt åt mitt hår atm aswell XD.

Ser ut som skiten brinner!
En del av det svarta blev typ rött direkt när en annan del inte blev det =(. Utväxten(som jag försökte undvika bleka, blev orange/gul. Precis som mina slingor =<).
Frågan är om det kommer bli en jämn för färg imon?

Jag är lite pepp men jag ångrar mej också quite much =/. Men nu lever jag röd en stund så får vi se hur det blir med det =).

Ska lämna i efterbehanlingen för natten och göra håret fett och härligt!

Nu ska jag se om håret är redo för ett foto så ni kan rofla med mej ^^.

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback