Fin helg und nytt stuff.

Hejsi korvoorz!

Jag har varit hemma i nårra timmar nu, vilket jag inte gillar alls. Men vi måste snart träffs igen eftersom Robin åker till Turkiet på söndag =(.

Min husband är helt klart den finaste av dom finaste. Nu låter jag helt sisiböna men jag får nästan tårar i ögonen när jag tänker på hur fin han är^^.

I fredas natt kom Robin hem och hade skuldkänslor, vilket han inte ska ha men vi löste allt ganska fint x).

Iaf tidigt på lördan for vi iväg på en resa mot Ullared och Gekås. Vi fick uppleva nya delar av Sverige som vi kanske inte sett innan och nårra delar av Sverige som vi fått uppleva för mkt av XD. Vi råkade köra fel några ggr, men vi kom både dit och hem så allt är fint =).

Dock vare inte fint att det var fattigt utbud @ gekås =(. Köpte dock småskit för cepe mkt moneh!



Massa krämer och annat kvinnligt jox.




En tavla jag blev lite inloffad i.




Ny plattång =) och snart nytt och fräscht hår =>>.



Massa annat skit, bla en ny disney klassiker =) Och insåg att jag har 5 likadana trosor nu, bara i olika färger..ÅSM! 8D



Det blidde bara 1 tröja från ullis, vilket är förvånande, men allt sög typ. Tvingade mej själv att köpa nå annars hade det känts fel. Men jag gråter inga tårar direkt. För ikväll beställdes DD-tischor 8D.
Can't friggin' wait for 'em! =JJ

Käääälek!
Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback