Uppladdning!

Nu är allt färdig städat!
*puuuh*
As skönt att ha det gjort!

Och nu ska det duschas och smörjas med lotion och försöka göra det bästa av morrondagen redan nu.

Jag hatar verkligen skolan! Och har gjort det redan från lekis, då man bara lekte!
När jag var liten så hittade jag på att jag va sjuk hela tidn. Skyllde väldigt ofta på att jag har ont i öronen, för det verkar inte som om man kan bevisa att det inte stämmer ^^. Då fick jag pencillin, dock åt jag det aldrig utan gömde det i fickan^^. Läkarn sa till mama att gömma pencillinen i glass och banan osv. Så jag petade ut det och låtsades ätat ^^.
 Funkade riktigt ÅSM! x)

Men nu får man ju inge bidrag om man är borta för mkt, så det funkar inte längre =(.
Nu måste jag bara leva med det och försöka göra det bästa av situationen.

Ha det fint!
Och jag lider med alla som också börjar imon!
Ni som inte börjar imon lid med mej!

Kärlek!
Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback