Tardish!

Fan dudes!

Folk e cepetard fjäsk. Näre gäller mat. Tjatat enda sen igår om jag vill ha speciella maträtter, spec pizza hare tjatats om.
Idag beställde dom iaf pizza till mej. Still, jag är cepeglad över att ha fått en pizzeria i området med de goaste pizzorna jag käkat! Smakar typ Italien, ÅSM. Dock orkade jag inte käka spec mkt men det hör inte hit!

Nu har jag också fixat så ni kan få se gårdagens köp.

Kanske inte mkt att se på men still.

Tischan är så mkt snyggare på än på bild. Den är lång och quite oversized =J
Jävlar vad skrynklid den ser ut >_<






Gillar inte sånna trosor =/ men de var det enda som fanns =(
Glömde att jag köpte ett silvrigt nagellack också ^^. Blir nog fint =).


Nu mår jag cepeilla igen =(. BÖNA!


Kärlek!

Bätikorv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback