Rocka på så hårt de går, ååååeåå!

Japp! Jag har jäkla ont i nacken, rumpan och min höger fot.

Broder min har köpt Rockband, så har lekt lite med det ist för att plugga.

Jag började läsa min engelska men somnade till så fort jag började läsa. Så jag gick ner och joinade broder och hans Rebecka. Började med att jag fick sjunga.
Hade bara hört en låt av dom som fanns typ. Det var the clash's "should I stay or should I go". Ganska mysig låt för öronen faktiskt, flera år sen jag lyssnade på den också.

Anywayz, sen så fick jag köra trummorna. Jäklar va svårt det var! Trodde det skulle va mkt enklare. Kul men svårt!

Helt klart värt att köpa för de som funderat elr bara vill förnya sitt liv ;>

Kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback