Ovärt!

Idag har vatt ett riktigt helvete!

Inte nog med att mitt huvud exploderat och att man gick på stan 3dubbelt mer än vad som var behövt >_<.
Det var helt ovärt också!

Just nu käner jag mej också riktigt jävla unwanted av allt och alla. På vägen hem satt jag och verkligen önskade över en bilolycka och jag borta. Jag kom på mej själv mitt i tankarna men jag menade det verkligen, lite smått nu med faktiskt =/.

Folket hemma är tard! Tjatar sönder med gälla äckliga röster så det blir värre i huvudet.
Jag har fått hotelser om att dras in till sjukhuset, för dropp. Jävligt överdrivet!
Inget sjukhus i världen skulle ta emot nån utan extremfall. Jag är inte dum, fattar väll att det inte var seriöst.

Aja, köpte en tisha och en silvrig bikini idag iaf. Egentligen helt ovärt det också!
Bilder kanske kommer senare, orkar inte nu =/.

FInt och peppat inlägg!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback