Jag peppar så mkt att jag dallrar med skinorna!

Halupp i byttan!

Ny info!


Kommer prob inte skriva på hela helgen! Tar nattbussen till min kära kärlek och stannar prob till söndag =).
Måste utnyttja all ledig tid vi kan få pga av den nedrans skolan>_>.

Dock är iaf jag ledig på tisdag 8D Bara för att min enda lektion blev inställd =).
Jag jublar och gråter lyckliga små söta tårar =J.

Imon ska kalasandet börja tidigt vill jag säg =J. Funderar på att få till det extra så kalas med lite spec hjälpmedel =). Oj! det lät som om jag skulle röka på elr nå men det ska det inte göras, givetvis! =)

Jag är så pepp att min trötthet gått över till tardenergi BD. Ska nog ut och få 10 000 steg idag igen =). Då somnar jag gott inatt!
Har haft sjuka sömnproblem i flera dagar nu, men kanske blir fint inatt. Får se!

Kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback