Imon blir fint!

Hallupp!

Uscha, har bara skrivit ett inlägg idag. Men det har inte hänt spec mkt.
Har inte orkat med o göra nå, så har försökt att inte ramla ihop bara. Vatt i solen och legat på spikmattan.
Skulle städat men orkade inte =/.
Jag har iaf tatt hand om utsidan av min kropp. Innan jag ska sömna ska jag måla naglarna i det silvriga som köptes i måndas. Hoppas det blir fint =). Mitt hår känns faktiskt mer levande. Vilket kan va bra men det blir svårare att få ett fint poff i det då=/. Men tror det blir bättre imon då jag fixar till det, annars blire keps =J

Men imon blire utgång! Jädrar vad jag tjabbar om detta, men jag tycker de ska bli så jäkla kul! Man slipper jäkla jobbiga tankar och man mår oftast bara bäst då!
Är folket pepp på o hänka så hör av er!
Ju fler ju roligare! =JJJ.


Fint!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback