Idag ska jag snurra av rätt anledning!

Hallå!

Nu håller jag på att dona mej inför utgången.
Före det ska jag käka mat med pärona mina på nå ställe för att fira deras bröllopsdag.
Sen blire bara kul ;>.
Drar till willans park runt halv 9 för att höra nårra kompisar spela, sen bär det av till puben och kanske öltältet.
Det är de s.k. Karloskar-dagarna denna helgen. Då dom spacar upp Växjö lite extra. Inte överdrivet kul äre inte om man inte lyckas göra det till kul själv.

Idag gav jag mej också fan på att städa! Så det blev av =) Nu är allt rent.


Nu är jag jäkla pepp för kvällen!
Ska tvinga fram kameran, skriva det på handen så det blir nårra bilder XD.
Alltid roligt efteråt ^^.


Ha de jäkla roligt ikväll!
Jag ska ha det!

Kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback