Idag börjas det!

Gooo' Morrn!

Jag har redan vart vaken en stund, känns mega tard! Jag har hur mkt tid på mej som helst, bussen går vid 12 lix =/.
Men Ställde klockan på 9 idag för att vänja mej inför imon då jag måste gå upp innan halv 6 =S.

Idag börjar vi kl 14 men jag åker in tidigare så jag kan catcha upp lite med min klass =). Måste också köpa school-supplies und ett nytt lås -.-. Vill också hitta lite nya outfits men fårse om det blir nå med det idag elr om det bara blir till skolan.

Jag funderar på att köra med svart och silver tema på outfiten idag, har vatt lite små pepp på det ett tag nu^^. Men so far så känns det way too cold för detta =/. Så kanske blir att jag förstör det med jeans till. Dunno yet!

Uscha! Jag behöver verkligen inte stressa! 2 timmar kvar till jag tar bussen. Blööö!

Kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback