helgens happening

Hallöööuu!


Nårra dagar sen nu =/. Som sagt har jag mysit hemma hos Robin =). Hände inte spec mkt dära, jag har fet skovärk och Robin stukade foten i fredags. Så att gå nånstans var ju inte direkt 1:a på listan ^^. Men lite filmer såg vi. Halva "21", halva Brüno. Vi va jäkla trötta i lördags, spec jag eftersom jag inte kunde somna på lörda natten när vi kom hem från stan. Vi såg iaf hela Män som hatar kvinnor. Alla se värda även om vi inte såg hela 21 och brüno ^^.

I fredags drog jag till Teleborg med lite folk. Var bara tänkt att förferra där och se dra till Sports. Men det blev ist bara en enda förferre typ x). Så de blidde inge sports. Men det blir nån helg snart ist =).
 


Nu ska jag duscha!

Kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback