day 1 avklarad.

Hallå!

Nu är första dagen avklarad!
Elr det brukar ju inte vara nån skoldag, man sitter i aulan och lyssnar sen går man till ett rum med klassen får en massa papper som schema och betyg, sen är dagen slut.

Imon ska jag dona med lite kurser, har bestämt mej nu att jag ska läsa engelska C.
Schema är f.ö pretty ÅSM =J. Några dagar känns egentliegen helt onödiga. Några dagar kan bli att jag bara har 1 liten lektion.

Sitter och peekar på schemat nu, Välli chill faktiskt. Tycker synd om Robin som har ett hemskt jäkla schema. Men hoppas dom kan ändra till det lite så det blir bättre ^^.

Nu när jag kom hem Stod det en Tobi mitt bland en massa upprivna lådor.



Den ska va mkt effektivare än o stryka, får hoppas den e bra bara =). Ska försöka att beställa Vibratone så snart som möjligt också =J.

Jag e sugen på SOCKER!

Kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback