Asm!

Waaaaay! =J

Nu är jag färdig städad, äntligen!
Blev ganska många pauser idag, så städningen tog längre tid än vanligt =/.

Ikväll ska jag gå och lägga mej tidigt, ska upp tidigt imon och åka till min very darling =). Under tiden jag väntar mellan bussarna ska jag springa till en skoaffär och kolla om dom har kvar ett par skor jag blev super kär i. Prob haråm inte dom kvar men ärom det är vi menade för varann ^^.

Vene hur länge det blir att jag stannar, lörda elr sönda. På söndag ska det bli smörgåstårta mums. För på lörda kommer Calle och Rebecka hem från Grekland och vi ska fira deras förlovning på söndan.

Nu ska det göras kebab även om jag e cepetard illamånde mätt från våfflorna still >_<.

Kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback