Modevisnings pics

SHoodlidooo!

Idag har också vatt en lång dag. Skolan va lång. Eftere åkte jag o robinkorv till universitetet o köpte SNES och DK2 =3. Så nu har jag på dk2:t XD. När vi väntade på bussn ringde papi o frågade om jag ville ha skor, o de ville jag jy ofc =3. Tänkte köpe mej ett par låga converse, men hittade inga där vi skylle köpa såre blidde inga tyvärris =< illa de när fadern ville pröjsa =<<.

Imon skare bli ferre, sen blirre spelhelg för mej o Robin, börjar imon efter vi ferrat x3.
så ni kommer kanske inte höra mkt elr inge från mej på hela helgen.

btw här är bilder från igår som jag inte orkade pilla med igår just ^^.
varning för aningens kass kvalla på picsen =/


gillade klänngen aningens ^^


denna bryyden flasha tyttarna nårra ggr, hihi ^^



dom finaste klänningarna syntes dåligt på bild så dom blev inte visade. Har nårra videos med men dom laddar jag upp nå annan dag ^^.

btw! här e en vacker bild på Majabladets älskade små söta korvar som jag vill ska föda ägg till Bätikorv. Fast de e 2 chicks så de fackar sig =<. Men har ni några roliga idéer på söta djur i bur(akvarium elr nå ^^)? Hundar har jag men jag vill ha ormar elr ödlor elr nå sånt namnam.



Nu ska jag tänka ferre och spela dk2 natn lång x3.


Ching chong snopp i ögat!
Bätikorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback