Halloo!

Hallooooooooooooooooooooue!

Yes jag vet, jag har vatt helt gone igen i nårra dagar, vilket till mitt försvar jag nästan inte kan hjälpa.
I onsdas vatt de hem till Robinkorven o de va mysigt som vanligt =3. De va sjukt fint väder så vi va ute o gick aningens, satt ute i solen (och skuggan >_>).

Haha, Robin visade serier o grejjer han o hans polare hade gjort näråm vatt små, de va galet kul och Robin du måste,måste,MÅSTE!! börja rita igen, du är jy skillad och de e mkt underhållande x3 +++ att du måste få tag i filmer du gjort x>.

Anywayz så tog vi lite extra sovmorrn på torsdan och drog sedan till tipshallen där de va DAG X. De sög! Sjukt mkt sämre än förra året, de vatt galet fattigt med folk, och montrar =<. De blev inte mkt mer gratis prylar än 1 markeringspenna och typ 3 godisar =(.
Efter drog jag Robin, Alle och en människa till coop (bakom skolan) och köpte halvliterglassar (vilket jag btw gjorde i onsdas med ^^ fast med Raisa, Nea, Lisa och Bea x>). De va gott och som vanligt mysigt =3.

Efter glassen drog jag hem, somnade tills mama och papa väckte mej på kvällen för att vi skulle beställa pizza, sen vatt de sov igen x3. Jag tror jag börjar bli lite små sjuk, elr bara jävligt utsliten =/. Men nu ärre iaf lov =>>.

Idag vatt de en tidig men kort dag. Slutade vid 12, åkte hem, käka pizzan som blev över igår, gick en snabb långrunda, fickade efter det o sen sov i evigheter x3
Haha XD jag drägglade på kudden (faktiskt inte så vanligt, men kul näre händer x>) så kudden hade fastnat på kinden när jag vaknade xD.


Ikväll händer inte mkt, funderar på att gå o sätta mej med en öl o spela nå kul spel => (vet inte vad än =/).
Min msn fittar sig så jag känner inte för att va vid datorn då =(. Jag får cepe på skiten, har suttit i evigheter och försökt få skiten att fungera men nej =<.
fast nu tror jag de har löst sig äntligen XD

Aja men penis i ögat på er =3. (på ett fint, värdigt och lite små snuskit sätt x>)

Ballättifätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback