Peppa helg!

Shiieeelååååe!

Jag är seg här, mitt internet är cepe segt så allt fackar mej =<.
Jag är ganska uppe i varv atm, har uträttat mkt idag men kan inte säga vad. Ni får se vad som händer och vf jag är seg ^^.

Imon drar jag till Robinkorv =>. Vi ska mega mysa i de vackra vädret som kommer imorn =>.

Idag har jag frusit precis hela dagn =<. Vene vad som e med mej för alla andra svettas o e as varma typp =S.
Idag har för övrigt varit en lång dag. Hade bild/form, där vi satt och ritade skisser på grejjer i en hel lektion, sen engelska, där lärarn alltid blir pissed för vi e en cirkus som galer =/. Skit svårt att fooka på dom lektionerna, vi har faktiskt nationella på tisda nexta vecka då jag behöver va fookad som satn. Efter engelskan vatt de keramik, där jag gjorde färdigt en te kanna. Hade ingen fantasi så den blev cepe XD. Men får helt enkel lyckas bättre nexta gång =>. Nästa gång vill jag göra ett guuuligt monster, hihi ^^.
Lektionen tog slut o jag o Emilia rusha till buss hpl men vi missa bussen så då blev dagn ännu längre + att jag va cepe kissi =<. Men de löste vi eftersom vi fick tid till att lösa de XD.

Omgomg! tråkit inlägg =< men de blir roligare efter helgen för jag måste börja ta massa mestaste kort. Börjar imon! =3

Aaaheee!

Schåååepp!

Bätikööörväääen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback