Donkey kong = dålig sömn!

Hello dudes!

Jag har vaknat, ovanligt tidit eftersom jag gick o la mej vid 4 ^o). Men jag känner mej inte trött så wha'evaa! ^^.
Just nu har jag käkat kladdkaka och sitter och spelar DK på SNES ^^. Hihi, hittade en snubbe på blocket jag kanske ska köpa nårra nya spel av =>. Hoppas han e billig som fann för jag e fattigkorv =<. Men jag trodde dom spelen skulle va billiga men dom e fasn dyra! =(.
Måste ha ett nytt DK spel iaf x>.

Fasn, imon börjar skolan =< tur att jag slutar vid 12 iaf annas hade jag flippat massa!
Fasn (igen)! idag vill jag göra nå kul, nå små cepe sisådär =>. De blirre nog inge me, blir nog att jag solar enda tills de blir kallt, hihi, elr att jag sitter o spelar hela dagn =>.

 Darn! jag sitter typ nakn men ändå ärre asvarmt, o närre e varmt utre skare va svalare inne jy.

Aja lite sol sen fortsätta spele speil =3..

Chong i ballongen!

Bättitataö

Kommentarer
Postat av: nea

hahaha jag missuppfattade när du skrev att du hoppades gubben skulle vara billig xD

2009-04-13 @ 15:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback