AJ!

Fasn, nu har jag suttit o spelat i en liten evighet =>>.

 Tog en paus, satte mej vid datorn och insåg att jag skulle skicka in mejl om projektarbetet vi ska göra i 3:an (jag va över 1 vecka sen med att skicka in, yaaay). Jag, Raisa och Lisa ska ha UF och trycka as najsiga tryck på kläder. Vi kommer ha en hemsida så stay tuned, hopefully you won't be disappointed =>.

Från de ena till de andra, en helt annan och kanske för er ovärd grej.
Jag har (och får ganska ofta, typ varje dag) ont i min livmoder =S. cepe somfan! fast de gör jy inte cepe ont, merra bara fett obehaglit =S.
Fast de kan jy va för att jag typ allti hoppar mensen för jag hatareen (tänker Håkans låt "Här kommer lyckan för hundar som oss" och sjunger med XD).  Aja säkört inge annat fel men de e obehaglit iaf!

Nu vet ni, nu ska jag spela sen sova sen spela sen....HEI!

Shoodldoodlz!

Bönitini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback