Återupplivande helg.



Jag har verkligen svårt med det här att uppdatera på helgerna! Men jag är så upptagen med annat roligt och det prioriterar jag faktiskt liiiiiite mer! ;D

Hade en sjukt kul fest med Nea i fredags, drog ut dansade och fick några anskrämliga förslag! Haha ROFLMAO!
I lördags(/igår!!!) fick jag träffa Robin igen och jäklar vad skönt det var för hjärtat! Men nu när han åkte tillbaka idag blev det lika jobbigt att vara ensam igen. Att säga hejdå var inte lika jobbigt, men att sedan tänka på att det dröjer 4veckor till nexta gång vi ses känns ju ganska jäkligt nu när känslorna kommit fram igen efter att de gömt sig efter sorgen som var i mörka vråer bland mina inälvor.

Men får leva på detta och ta nya tag imorgon, då arbete är på schemat. Klockan är visst 11, jag skrek till när jag såg klockan. Fan ska ju IVÄG med bussen kl6.00 SKJUT MEJ NÅGON!?!?!?

Godnatt och...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback