Som fredagar ska vara, typ.




Jag har väldigt lätt för att bränna pengar, vem har inte det?!

I fredags traskade jag på stan. Käkade frulle på stan, käkade middag på stan och guess what...käkade nattamat på stan aswell! Good money spent... not!

Men det är lätt att bränna 2k på 5 min. TIS is my 5 min-shopping!



Datorfläktbord!



Easytone!- ÄNTLIGEN!!



Knäckte bort cuffen och satte det ensamma örhänget (till vänster) i en ögla och gjorde mej en egen 2håls örhänge =D



Köpte ett asnajs linne på H&Ms herravdelning. Blev as sleezy och awesome, just how i like it! =D
Har ingen bild när jag har den på dock (ÄN) =C


...

Hittade också denna (awesome!??!?) bilden från  fredags. Fick sitta i nårra långa minuter och fundera men kom sedan på att det var Majkelito som tog bilden när vi väntade på bussen. Stoppade flaskan i brallorna och drog upp jackan så att vi kunde dricka på bussen. Min väska gick sönder på väg till busshpl av ett litet skutt! >=C
Majkel trodde han hade lagat den awesome, MEN ICKE!! Gick och släpade väskan på marken när vi väl kom till stan, snackade med vakterna om problemet och då ramlade min fina påse med Jelzin ut ur väskan, iget annat! hahaha
Askomiskt!
Om ni undrar så blev jag zombie av den starka och fantastiska Jelzin!
Ingen fest utan ryskt i blodet ;D




Najs utgång och planerna till fredag är redan på G!

LML


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback