Pinsamt om man älskar alkohol?




Jag har haft en äcklig men skön helg! Ganska säker på att jag aldrig svettats så mkt på ett dansgolv som jag gjorde igår. Det skulle vara dubstep på D'luxe igår (beata orgasmiskt glad!) men var mest drum n' bass. (helt ok men inte bäst! ='C).
Men jag skakade av mej sorgen över för lite dubstep och låtsades ist att det var vildaste musiken. Så jag hoppade, slängde runt mej, sparkade och fistade runt. Folk pekade och gapade sina käftar när jag tog space. Till slut bildade folk en ring så jag fick dansa runt, ahahha rofl! De flesta försökte hänga på i dansen, andra försökte klänga och tafsa. Men tusan då skrek jag att jag inte dansar gay och började typ stampa mot dom aggressivt (mot kläng tafsarna ofc). Dj:n sa att han älskade mej och min kompis kom in till d'luxe med sina vänner och ett stort jäkla pandahuvud (tänk deadmau5! hihi).
Gårdagen var skönare än fredagens utgång och igår var jag typ inte full (söp på¨x antal kaffegökar igår (bäässsttt!<3)). Igår fick jag också vara elak mot 2 dumma idioter (asskönt! Har varit så snäll de senaste utgångarna så behövde vara elak hihi).
Ett fult äckel var skit trög och gav aldrig upp oavsett att jag var elak när jag ville bli av med honom. När han då sa till Nea att jag ville ha hans penis så fick jag nog och sa väldigt högljutt(stavning?...äh dilligaf): Är du dum i huvudet elr? Fattar du inte vad jag säger elr?!
Skönt med aggressioner! <3

I fredags drog vi till Fluffy som är en liten prinsessa!
Hans kompisar var inge roliga men vi hittade kul folk på d'luxe (pandahuvuds kompisen). Så vi drog på efterhak, skön snubbe (han är kinda min bror btw! Glömt säga det =S tihi) Och han ville laga värsta fancy maten men vi nöjde oss med att beskåda hans konstverk. Ska kanske få honom till att rita nått spännande till mej. Får bara bestämma mej vad det kan bli =3


Mitt förförkrök! -Kaffegökdeluxe <3 Bäst blir fest!

....

Kött i fettan!
Jag har sjukt ont i hela kroppen, stukade foten igår av allt sparkande och hoppande (kände dock bara av själva stuket igår, idag inte lika bra). Nacken är sjuk! (undrar hur jag ska kunna jobba en hel vecka!?!?!).
Armarna är ömma och hela kittet!
Rofl, fick en flashback nu, en snubbe kom fram till mej -"du får inte glömma att stretcha" haha!

Ah! Jag är äckligt bakis, flammigt brusig och som sagt ont i kroppen, men längtar till nexta utgång som fan!
Det jag lever för atm. Känns GHEY! men älskar vodka!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback