Snart är denna förbannade dagen över.




Idag har jag haft en jävlig dag!
Blev väckt en halvtimma innan bussen gick till jobbet (helt oförberett med andra ord). Jag gick några km till själva jobbet, fick stanna förbi en butik för att handla frulle. Väl på jobbet är det elände. Jag fick ont och blev svullen som fan i magen efter lunchen och är det still! Ser ganska mkt ut som om jag vore några månaders praggy =C FML!!!

Det ösregn hela dagen och jag som promenerar långa jävla vägar =C
AJA!
Fick iaf mysig PN =)



Dt blir allt oftare att hundarna tävlar om att sova vid min hals och nacke. Märker knappt att de hoppar upp och lägger sig där längre =S
Ganska mysigt tho' =)

...

Nu surplar jag te och ska snart sätta blek och sedan färg i håret, får väl se om det blir awesome elr ej! Hoppas orangetonerna försvinner. BeataBjörn + oranget hår = dålig kombo.

Håll tummarna för färgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback