Ibland vill man bara dö helt enkelt.




Jag hatar mitt liv atm!
När jag väl jobbar kuken av mej (den försvann snabbt när jag väl började jobba, kommer tillbaka när jag inte jobbar) så blir jag sjukare än döden.
Halsen är igentjockad och febern yrar sönder min skalle och min temp. All I can do is sleep and drool typ, för jag har för ont och för litet hål för att svälja typ.



Min hals inkl fastsittande idiotvita pluttar =CC Har halsfluss för er som inte fattat ehe... Ibland blöder jag t.om. från halsen...Stackars lilla BeataBjörn!



Knölarna som sticker ut på sidorna av halsen (om ni är blinda ;)   ) är mina demonmandlar som ibland ger en avsmak av karamelliserat och brända mandlar (kan vara för att det brinner i halsjäkeln så de flamberas till tusen!

Som sagt hatar mitt liv. Kan inte äta vad jag vill elr dricka vad jag vill. Ser ut som en alcfri helgjävel, vilket jag inte är go över =CC.

Men försöker ge mej en fin stund i livet innan jag avlider av smärta elr brandskador.



En favorit i repris!



Riskakorna gick tyvärr inte ner, knappt mina älskade micro:ade skummisar =''( (men waistar fan inte med guldet, de åkte ner ta mej tusan, synd som fan att de inte smakade så mkt!! =C...som sagt fml)
Grädden och chokladpuddingen funkade iaf, woop!

Nu är jag i tröstshoppingtagen fan! Har erbjudande från E.l.f och är sjukt sugen på nya smycken + eventuella kläder. Tusan! hihi


Kommentarer
Postat av: Lisa

Stackars lilla Bäti! :( uschannamej!

2011-11-18 @ 11:53:50
URL: http://pictureofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback