Ring mej nu plz!


Nu kÄnner man lite av dagens trÄning i kroppen men hoppas att jag klarar av det imon igen! =)
Jag Är en sÅn som vill se resultat direkt, jag Är inte nÖjd om nÅgot inte hÄnt av det du gjort. DÄrfÖr jag i stort sÄtt Är totalt skills less =/ otÅlig som en jÄvel Är nedrans trÅkigt att vara.
NÅgot som Är hemskt Är ocksÅ nÄr man Är folkrÄdd pÅ gym! Jag Är det, spec nÄr det Är sÅ smÅ och "intima" utrymmen som detta gymmet Är. Man kÄnner folkets blickar och idag var det en som ville tipsa om ett bÄttre trÄningssÄtt Än det jag gjorde. SÅnt tycker jag Är bÅde grymt lÄskigt och vidrigt obehagligt =S
Men nu ska jag sova och fÖrsÖka ha det gott tills klockan ringer efter 5ish...O.o
Bara 2 dagar kvar nu.
Och jÄkla Sibasnubbe som inte ringer!! Jag vill ju ha det dÄr nedrans jobbet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback