Ögon som korvar sig om dagarna.


Jag sÄger dÅ det! Vid halv 4 skulle jag och mannen powernapa en timme (dvs till halv 5) men vi vaknade nu (strax halv 8) Duktiga bÖnor indeed!
Men vi fÖrtjÄnar det som en korv i ett brÖd.
Har varit vaken sen kl 6 och varit pÅ lektioner tidigt och drygt som vanligt. Ögonen korvar ihop sig konstant och vill bara sova. Men hÅller mej vaken mer eftersom jag Är veckans fika-skÖtare.
Iaf, tror det gick bra pÅ intervjun igÅr! Han var positiv och han berÄttade saker som han aldrig berÄÄtar fÖr nÅgon sÅ tidigt i "intervjuandet". Men jag fÅr tacka dom jag pratat med nÄr jag varit pÅ Siba tidigare och letat efter chefen som sagt till chefen att han mÅste prata med mej fÖr de hade fÅtt ett awesome intryck av mej. Hur coolt, yeah!
SÅ nu hoppas jag pÅ varje gud i vÄrlden att jag ska fÅ detta jobb!!!
Nu ska vi kÄka mat, slappna av, se pÅ 8 hos stjÄrnorna, film och Big Brother. Till det har jag kÖpt en stor jÄvla pÅse polly (dog nÄr jag sÅg den sÅ var tvungen att ha den!!) och sen visade sig att mannen kÖpt Godaste Gott & Blandat =3
Vacker dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback