Lysande köp.


Nu Är jag tjock som ett as! Ätit grillat, marÄngsviss och liten tÅrta.
Hur gÅr det med dieten, Beata?
-Mjaa, Äckligt dÅligt skulle jag vilja sÄga!
=(
Men dagen har varit lÅng! Fick trÄffa Robin en snabbis pÅ stan. Vi drog in till H&M fÖr att kolla pÅ bikinis. Fanns nÅgra halvfina men inte den/dom jag vill ha. Ska dit imorgon och kanske ge nÅgon en chans, ska ju bli dunder vÄder i helgen igen 8D
Kom dock ut ur butiken med ett svart halv transparant linne och ett aslysande oranget nagellack.
Drog nyss pÅ mej lacket och jÄklar! det var tÄckande dirr och lika lysigt! Och lacket kostar bara 10:-
Spring och kÖp smÅ barn!!
Imorgon blir det som sagt stan igen, dock efter min nedrans utbildning!
Men dÅ blir det iaf mysigt! Mannen kommer och vi ska kÖra 3rÄtters med grilltema rÄttigenom =3
Jag har fÅtt en snilleblixt och hoppas resultaten blir lika awesome som det Är i min skalle. =)
Åh vad jag lÄngtar efter att fÅ ligga och svettas i solen, det Är ju Äckligt vad jag lÄngtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback