Sådan sötsak!

Jag har verkligen en sjuk dygnsrytm. Igår elr imorse vid halv 5 hade jag en sån sjuk energi och stackars Robin fick inte heller sova då och han som skulle vara hos tandläkaren vid 9...

Jag märkte inte ens när han steg och och gick iväg imorse =S Men vaknade när han kom hem istället, somnade då dock om igen. Men när jag gjorde allt i min väg för att vakna så ville Robin sova. Men lyckades få liv i honom igen efter ett tag =). När vi nu båda vaknat så ser jag att sötesaken varit på ica och köpt craving-godis till med =3



Så jäkla bra är min man (men min kamera är dessvärre -.-)!

Hade idag också stort jävla krångel med 3 som säger att jag har bindningstid kvar på abonnemanget när jag från att börja med bara skrev det på 18månader och har haft telefonen i över 2 år. Finns inget företag som har mer än 24 jävla månader i bindningstid! Så imon blir det klaga, klaga, klaga och begära, begära, begära! Annars vill jag fan polisanmäla dessa skitar. Fuck vad förbannad man kan bli på idiotsaker -.-

Men nu ska faktiskt jag försöka vända mitt dygn men försöka somna till musik =)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Naaaw :3 Söt man du har!

2011-01-18 @ 23:55:43
URL: http://pictureofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback