Helt full av tjockande mat.

Dags att ta sig ett sov efter en lyckad tjockeriafton med min man.
Dagen kunde inte börja bättre när han kom precis när jag vaknat(försovit mej lite) av alarmet. Vi sov vidare till klockan blev 2. Då blev det dusch för mej och fortsatt sov för Robin. Pannkaksfrullen blev god men hade otur med den mesta och spillde smet och råkade spilla senat från kylen som förstörde mina nya leggings och en skål. Ajaj aj, tänkte jag. Resten av dagen skulle bli fuckad foodwise.

Men icke!
Bilderna har Robin tagit med sin tya telefon.

Förrätt: Hjärtformade smörstekta toasts med sallad tomat och en mättande räksallad med bla rödlök och avokado


Huvudrätt: Lövbiff med hemmagjort örtsmör, ostgratinerade potatisskivor, champinjoner och en god sallad.


Efterrätt: Mini Pavlova med hallon tillsammans med en kopp te och världens roligaste spel =)


Nu har man funderingar på att kräka bort sin mättnad så man kan sova gott om natten, har dock sjukt jäkla svårt att kräkas alltså =/. Får försöka hitta en lång runda imorgon som inte är övertäckt med snö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback